Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rekrutacja

                                    

 

 REKRUTACJA NA ROK SZKOLNY 2025/2026

Regulamin rekrutacji [.pdf, 543.81 kB]
Deklaracja kontynuacji [.pdf, 619.40 kB]

Wniosek [.pdf, 729.81 kB]

Umowa [.pdf, 541.43 kB]

 

Oświadczenie 1 [.pdf, 417.73 kB]
Oświadczenie 2 [.pdf, 414.19 kB]
                 

                                 

HARMONOGRAM NABORU

do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Opoczno

na rok szkolny 2025/2026

TERMINWYDARZENIA

od 03.02.2025 r

do 07.02.2025 r.

1.Pobieranie i składanie w przedszkolach:

,,Deklaracji kontynuacji uczęszczania dziecka do Przedszkola”

2. Podpisywanie umów z dyrektorem przedszkola

od 10.02.2025 r.

do 21.02.2025 r.

Składanie ,,Wniosków zgłoszenia dziecka do przedszkola”

25.02.2025 r.Podanie do publicznej wiadomości list dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przedszkola

od 25.02.2025 r.

do 07.03.2025 r.

Podpisywanie z Przedszkolem ,,Umów w sprawie świadczeń udzielanych przez Przedszkole w zakresie wychowania przedszkolnego” przez rodziców dzieci zakwalifikowanych do przyjęcia

 

( niepodpisane Umowy z Przedszkolem w oznaczonym terminie jest równoznaczne z rezygnacją i utratą miejsca w Przedszkolu)

11.03.2025 r.Opublikowanie list dzieci przyjętych i nieprzyjętych do przedszkola

od 12.03.2025 r.

do 14.03.2025 r.
Przyjmowanie i rozpatrywanie odwołań

od 17.03.2025 r.

do 21.03.2025 r.

Pobieranie i składanie

,,Wniosków zgłoszenia dziecka do przedszkola” w II etapie uzupełniającym

( w sytuacji kiedy przedszkole dysponuje wolnymi miejscami)
25.03.2025 r.

Podanie do publicznej wiadomości list dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przedszkola w II etapie uzupełniającym

od 25.03.2025 r.

do 28.03.2025 r.

Podpisywanie z Przedszkolem ,,Umów w sprawie świadczeń udzielanych przez Przedszkole w zakresie wychowania przedszkolnego” przez rodziców dzieci zakwalifikowanych do przyjęcia w II etapie uzupełniającym

 

( niepodpisane umowy z Przedszkolem w oznaczonym terminie jest równoznaczne z rezygnacją i utratą miejsca w Przedszkolu)
02.04.2025 r.

 

Opublikowanie list dzieci przyjętych i nieprzyjętych do przedszkola